Leksand Stars-Västerås 9-1; Stars in heaven!

Så skönt, så härligt!

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag säger bara Ric Jackman!! Fantastiskt bra värvning, åtminstone igår. En backkompetens som Leksand inte haft sedan Bouillon spelade i världens vackraste tröjor. Jackman vänder spelet från egen zon blixtsnabbt och ställer om till anfall på ett underbart sätt. Jag var på på plats i Ejendals och hade vita matchtröjan på mig. Kändes skönt. Undrar hur denna kvalserie skall sluta? Tittar vi framåt mot de nästa tre omgångarna anser jag att Mora har mer att bevisa än vad våra kära blåvita krigare har.
Från det ena till det andra hörde jag att årets design av LIF´s matchtröja går att inhandla för bara 499 spänn!

2008-03-25 @ 10:30:34
Postat av: Syd James

På lördag slår vi till med tröja! L skall Syd James ha en vit eller blå. Tänk det dök upp en matchbiljett till Moramatchen så där från ingenstans

2008-03-27 @ 09:38:24
Postat av: Lars

Jaha, hmm. Vad skall jag nu tjata om? Leksandshalsduk har du det? Kul att du får se matchen live! Jag skall kika på tv. Alltid något.
Vi håller tummarna för 5-6 raka segrar!!

2008-03-27 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0