ARIGATO Sapporo! or KON NICHIWA friends!

Nu har jag börjat bli sliten, ikväll tog jag hissen upp till receptionen på hotellet där jag skall bo, fick rumsnyckeln och frågade sedan: Var finns hissarna någonstans? Ja ja,
Här kommer avslutningsbilder från Sapporo: I promised to put this one first: Ni behöver inte vara oroliga de här damerna delade bara ut reklamblad för öronrengöring! Nej, nej, nej, nu trodde ni fel; mina öron är precis lika smutsiga som förut
KON NICHIWA! AS I PROMISED!



Foto: Syd-San

Här ser vi Syd vid ett av Sapporos viktigaste kulturarv.



Foto: Syd-Sans resekamrat; L-San

Viktig kulturpersonlighet i Sapporo. Nice guy!



Foto: Syd-San

Annan kulturarbetare i Sapporo



Foto: Syd-San

Nu förstår jag dessutom varför denna internetuppkoppling är gratis; segt som tuggummi. Nu blir det mer sen istället för nu. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0