Syd James in i modebranschen

Är en rubrik som man inte tror att man skulle få se. Nu kan jag lugna oroliga läsare med att rubriken inte heller stämmer. Det handlar enbart om att öka antalet läsare och "MODE" det går hem i stugorna har jag förstått. Syd James modeblogg är bara en modefluga! Lite inställsamt för att expandera i bloggvärlden.

Nej Syd James kommer även i fortsättningen att hålla sig till musik - lite olika musik beroende på i vilken "MODE" man känner sig själv, till att kommentera allehanda händelser i världen, dock inte MODEvärlden. Gamla favoritämnen som bonusar, BP-chefer, SJ och andra liknande mindre lyckade institutioner som jag har MOD att kommentera.

Sedan hoppas jag att vi* kommer att öka bildmängden för det har det varit lite dåligt med, så jag skall skaffa en lite mer MODEern kamera.

* Syd och redaktionskommittén.

På tal om SJ så tänkte jag beställa en biljett idag och fick då prisförslag där en icke ombokningsbar i 2:a klass kostade 1177:- och en ombokningbar i 1:a klass kostade 1144:-. Det ni är avancerad prisfilosofi! Inte undra på att första klass är slutsålt nu när jag tittar och 2:a finns kvar.  Man skall ha MOD att åka med SJ.

Nu skall jag sluta och istället slå en signal till barnens MODEr; fru Syd som alltjämt är på semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0