Syd James var med på Boston Teaparty

är väl ingen sanning men däremot har Syd varit på en liten resa till Island och USA. Väldigt trevligt alltihop, enda problemet är luftkonidtioneringen i både bilar och rum. Det blåser från dessa maskiner så nu tror jag faktiskt att jag dragit på mig en blåskatarr och frågan är om det inte kan höras ett blåsljud från hjärtat. Fötterna höll jag undan så inga blåsor där.

Jetleggen sitter i huvudet så f n får ni nöja er med en bildsvit och samtidigt kan ni lyssna på gamla BeeGees låten Massachusetts.

More to come.



























Kommentarer
Postat av: Grannen

Mästerfotografen varit i farten, vilka fina foton. :)

2010-08-20 @ 20:02:25
Postat av: Syd

Tacka kära granne! Jag skall lägga ut fler bilder i helgen! /SJ

2010-08-26 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0