Uffe, Uffe, Uffe!

skanderade publiken igår och tre inrop av Lundell. En kanonspelning på Kronovalls slott. Fru Syd var också väldigt entusiastisk, och ändå är hon inte lika Lundellfrälst som undertecknad. "Den bästa spelning jag sett med Lundell", sa fru Syd. Det vill man höra när man inte är där.......

Och själv; Bryssel, möte, macka, kaffe, möte, mineralvatten, kaka, möte, mineralvatten, möte, kaffe, liten macka, mineralvatten, bil, incheckning, äppeljuice. Det var en lång dag i alla fall. Visst är det väl synd om mig?? Lite i alla fall? Nej OK man skall inte klaga och jag såg Lundell tillsammans med äldre broder Syd redan 1976, det var också en kanonspelning, tror jag....

Uffe, Uffe, Uffe!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Tycker nog att mathållningen är lite dålig, inte braa.............

2010-07-23 @ 16:59:05
Postat av: Syd James

Det var lite sallad till en macka.....

2010-07-24 @ 12:08:53
Postat av: Leifsan

Även jag missade Lundell denna sommar. Fick nöja mig med Winnerbäck.

2010-08-09 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0