Vad är det som slår mot fönstret?

Regndroppar!
Nog för det behövs för det är supertorrt på Österlen där solen strålat från en mestadels klarblå himmel under tiden vi varit här. 25-30 grader varje dag, frukost ute varje dag, utom idag då.......tänk att det skall behöva regna just idag då jag hade tänkt ligga i en solstol hela dagen..... och läsa Ulf Lundells senaste litterära alster efter att jag nu avslutat Patti Smiths bok "Just kids", en bok f ö väl värd att läsa och ett tidsdokument över New York under sent 60 och tidigt 70-tal. Så blev det med den solningen.....

Danmark är dyrt; på vägen till Bryssel så köpte jag min älskade tidskrift MOJO på Kastrup för 122:-, dubbelt pris mot hemma. Men vill vi avstå intervjun med Springsteen och 34 sidor med skivrecensioner. Passar bra nu när det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0