Så är man modern ett tag igen då (The Promise)

Nu är den nya innetrenden i motion: Löpning! Och det känns ju bra att man nu är med i modetrenden igen.

Annars är det Pilates, Step down, step up, Body attack, Body up, Stay up, Hang down ja, det är inte klokt så många trender som passerat revy men nu är vi tillbaka till löpningen, känns bra. Skönt när tiden hinner ikapp även om man nu inte skall överdriva sin egen betydelse för modets utveckling alltför mycket.

Sedan måste jag lyfta fram the nya Springsteen boxen: The Promise - Darkness of the edge of Town.

Vilken fantastisk box! Köp den.
Nu slog jag till med Blue ray versionen men det som imponerar allra mest är själva boxen med ett typ kollegieblock med handskrivna "notes". Oerhört snygg! Och musiken. Önska era i julklapp, låt Fars eller Mors dag återuppstå, bröllopspresent! Det passar till nåt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Leifsan

Delar helt din uppfattning om Bruce-boxen. Helt magnifik. Och inte bara att lyssna på och titta på. Vilken känsla att bläddra i blocket och försöka peta bort tejpbitarna på bilderna. Jag räknar med att du hjälper till att ordna biljetter till nästa konsert. För jag måste bara se honom live igen! Jag beställde också blue ray.

2010-11-22 @ 21:25:52
Postat av: Syd James

Leifsan, du är en man med god smak och förståelse för det viktiga i musiklivet. Du skall få min nya julskiva och jag tycker vi skall sikta på att se Bruce i New Jersey....

2010-11-23 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0