Hette hon Arkelsten, hon som nu är på tapeten?

Syd frågar sig bara: Varför försätter sig de alltid i sådana här situationer?

Idag kopierade jag Arkelsten och vips tog jag den där halvminuten på halvmilen, dvs jag tänkte inte alls. Annars kunde tankarna ha flutit väg och att man tappat fokus mellan kullarna.

Ikväll blev jag riktigt trött, puls på c a 145 vid löpningens slut och ett lätt illamående, men tiden pressades :)

Det kan man väl vara så att Arkelsten inte alls påverkats av sin Shell-betalda resa men man skall inte försätta sig i den situationen, då riskerar man alltid att gå på en smäll, precis som Warren Zevon sjunger i Boom Boom Mancini som egentligen var den låt som gjorde mig riktigt observant på Warrens sång och musik. Det är ju Warren-vecka som ni vet.

 



Ray Mancini Tribute(with Warren Zevon Song Boom Boom Mancini) - Click here for more blooper videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0