Måla med Premier League, tapetsera med GW

Igår var Syd och fru Syd hos svärmor Syd för att måla och tapetsera. Till min stora glädje hade TV 3 en heleftermiddag med tre PL-matcher på raken. Spacklingen och målningen gick som en dans, nu överdriver jag lite, när den fick näring av alla spännande analyser om matcher som snart skall spelas, har spelats, just nu spelas, spelades för en stund sedan osv.

Arsene Wengers framtid? - den funderingen hörde jag säkert 78 gånger under eftermiddagen, bara för att Liverpool vann men två högst tveksamma mål (offside i bägge?). Wenger handlar inte dyrt utan utvecklar talanger. Det skall man inte göra - man skall köpa dyrt för lånade pengar för snabba segrar.

Det gladde mig att QPR vann, WBA:s 1-0 ledning i halvtid gav spänning åt Chelseamatchen - taket blev målat - väggarna spacklade och idag skall vi försöka tapetsera till Leif GW:s sommarprat.

Nu har jag inte hört sådär jättemycket på "Sommar" iår och det gjorde jag inte ifjol heller men det jag har hört har varit bra mycket bättre än ifjol. Då fanns några riktiga bottennapp med hög egofaktor.

När vi åkte hem i lördagskvällen igår så drog jag på volymen och spelade den här för fru Syd! Dra upp volymen ni med, så att fru Syd hör igen!




Kommentarer
Postat av: Eva

Den var bra den! Musiken alltså - fotbollen bryr jag mig inte alls om ...

2011-08-22 @ 17:34:45
Postat av: Syd

Men, "bryr jag mig inte alls om", inte ens Stoke eller Wimbledon eller Leyton Orient?? Trevligt att musiken gillades. Skivan är bra!//Syd

2011-08-22 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0