Syd träffar nya tjejer i England; Anna och Sian!

Syd har varit på en kortare turné i England för att bistå äldsta dotter Syd som skall studera i Oxford en termin. Det var både den ena och det andra som skulle köpas in för att få praktiken att fungera. Och det blev gjort!

Nu var det också två andra tjejer som tog mycken uppmärksamhet! Nyheterna i England toppades givetvis av bombdådet på Moskvas flygplats där två britter dodades bland de 35 som strök med men sedan var det Sian som upptog väldigt mycket av mediaintresset.

Jag vet inte hur känd hon blivit i Sverige men i UK var det stort. Nejdå hon har inte vänsterprasslat med vare sig någon i kungahuset eller i Parlamentet. Och hon har heller inte visat upp sina behag på sidan fyra i någon av dagstidningarna. Och hon är inte spion och hon har inte mördat någon MEN HON var linjeman i Premier Leaugue matchen i lördags mellan Wolves och Liverpool och möjligen släppte hon en tveksam off-side.

Detta var nu inte det värsta utan det var att kommentatorerna off-line ondgjorde sig över detta. I svensk översättning sa Andy Gray och kollegan ungefär så här: En KVINNA som linjeMAN, ha ha. Kvinnor vet väl ingenting om offside regler! Hade vi inte en förut också, vad hette hon? Urrrhg den här matchen blir en katastrof.
Det var Sian som gick på linjen!

Anna mötte jag i London, inte på gatan direkt och jag hade nog bestämt mig redan innan jag åkte att jag nog skulle försöka få tag på henne. Men jag tvekade in i det sista men så slog jag till. Oxford Street, jag hostade upp mina surt förvärvade (överdrift! red anm) pund och sa OK! Om det skulle vara helt fel så kanske fru Syd kan ta över. Ja, hyfsat var det och jag har inte ens informerat fru Syd än. Ni får väl avgöra själva!

OBS Två klipp nedan Sian och Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0