I dessa semestertider....

som nu faktiskt på allvar närmar sig även för Syd kan man alltid njuta av spännande nyheter att läsa, spännande musik att lyssna till, goda fikastunder att smaka på, jobb man kan jobba med, träningar man kan träna, ja det finns så mycket att göra så man blir riktigt stressad. Och sedan blir man oroad över sådana här nyheter; ( ur Dagens Nyheter).

Cykeltävling inställd efter sabotage

Publicerad i dag 16:21

En ungdomstävling i cykel i närheten av Tidaholm fick på fredagen ställas in sedan man upptäckt att någon hällt olja på vägen, rapporterar TV 4 Nyheterna Skaraborg och P4 Skaraborg.

Jag kan tänka mig en annan rubrik;

Segeltävling inställd efter sabotage

Publicerad idag 16:22:14

En segeltävling i närheten av Marstrand fick på fredagen ställas in sedan man upptäckt att något gjutit olja på vågorna, rapporter Syd-nytt (!)

Nu har jag lite bråttom, fru Syd vill fika så då sticker jag som en oljad blixt.

Så då tar vi lite musik istället:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0