"Sexfest på Skansen" - nu har man missat något igen..

Igår var det "Allsång på Skansen", ett program som jag missar med glädje varje vecka men nu på morgonen fick jag på morgon-TV höra att en Eric Amarillo ställt till med sexfest på Skansen. Det låter ju rätt spännande och man kan nu fundera över vad denna fest bestod i. Och det gör jag; dvs funderar över vad festen bestod i.

Svaret är att i en textrad i sången "Om sanningen skall fram" eller något liknande så sjunger nämnda Amarillo att "Om sanningen kommer fram får jag ligga med dig då?" typ - det var "Sexfest på Skansen det".

Eric Amarillo har jag heller aldrig hört talas om, låten har jag inte hört och nu får man ju blunda med öronen, sådana här "otäcka"sångtexter klarar man inte - och tänk på alla barnfamiljer på Skansen: Skandal! Nu kräver vi att Reinfeldt och Juholt tillsammans träder in! En sanningskommission! Usch fy och allt annat. Så här skulle aldrig Lotta på Liseberg aldrig sjunga - och om hon ändå sjöng skulle svaret sångtexten i alla fall vara; NEJ!

Nu skall vi ha fest - usch här är det tuffa textrader i låten. Nästan en liten sektfest? Värt att titta på! Tryck även fram "Nästa"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0