Det privata och Midsummer Murders

Det privata fotbollslivet kan ibland kännas lite tungt men det skall jag inte trötta ur er kära läsare med. Istället kan vi glädja oss åt att Svenska Damlandslaget vann med 1-0 mot Colombia. Det var bra men inte så bra hörde jag, jag missade själva matchen liksom jag missade Morden i Midsummer som började ikväll.

Jag undrar jag om Barnabys kusin Barnaby är lika duktig polis som Barnaby själv har varit att lösa alla upptänkliga fall. Han borde bege sig till Viken i Skåne där en lantbrukare blivit mördad på en gård där flera andra dött under märkliga omständigheter. Barnaby han skulle se ett samband han medan svensk polis inte ser något samband, säger dom.

Men å andra sidan har Barnaby, eller åtminstone engelsk polis, fyra gånger som hög uppklarningsprocent som sina svenska kollegor. Hur uppklarningsprocenten ser ut för Victor Müller som nu är ensam i Saabs styrelse återstår väl att se.

Metall trycker på EIB att godkänna en rysk filur till affärsman att få gå in i Saab. Om nu detta med att göra av med pengar är så viktigt så kan jag tipsa om andra viktiga investeringar, t ex en konstgräsplan på vår hemmaarena. Då skulle vi vinna ALLA matcher! Det är jag tämligen säker på så här innan arenan är byggd. Den skulle till och med kunna få heta "Andropovplan" "Arena" vore svårare för då finns ingen koppling till ryssens Saabplaner. Och där handlar det nog mest om konstgjord andning.


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Antonovplan eller varför inte en SAAB-plan, det har gjort SAABplan tidigare.



Hälsar

GM

2011-07-04 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0