2 minuter på 2 veckor

Jag har "hittat" en ny runda att springa som känns omväxlande och bra. För 14 dagar sedan senast på 1.11.17 och sedan idag (efter träningslägret i Holland) så pressade vi* ner tiden till 1.09.27. Tyvärr var jag klädd för -20 kändes det som så jag lyckades tappa ett par kilo i vikt vilket inte är så bra.

*Syd och jag.

Sedan blev det biltur till närbelägna staden, lite aktivitet där, hem igen och jobb och sedan var den helgen slut. Ja jag skall se på Wallander tänkte jag. Och jag rensade hjärnan med Grinderman i bilen på hög nivå. Går bara att göra när man är ensam.

Jag varnar! OBS Jag varnar känsliga öron och andra sinnen! (Grinderman är Nick Caves hobbyprojekt). Inget fredagsmys här inte. Ingen avkopplande musik. Ja, nu vet ni! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0