Rapport 2 från Utrecht, lördag morgon 07.24-07.26 (Rappurterna läses helst i ordning)

Jag sov bra ända tills 04.28 från Groningen dånade in på Spur 22, det som ligger närmast mitt fönster. Jag tyckte till och med att det var något bekant över lokföraren där han satt i sin hytt. Undrar om han kört åt SJ förut men tröttnat ut på att aldrig få köra på riktigt så att säga?

Jag funderade en stund på om jag skulle gå ner till perrongerna och snacka lite med tjejerna och grabbarna därnere bland alla Spur men jag somnade om.

Nu har jag istället kört 40 minuter löpband, kollat in den andra sidan av hotellet. Enda problemet var att när jag skulle koppla in hjärtfrekvensmätaren som skulle sättas i örat, trodde Syd, så var det istället nödstoppet. Så nu har jag ännu mer ont i mitt revbensfäste som smärtat en vecka men det är en helt annan historia.

Nu skall vi äta frukost. Syd och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0