RIP -

Tyvärr kan Syd konstatera att en av de senare årens absoluta musikfavoriter, Jackie Leven, har gått ur tiden.
Tyvärr kan Syd konstatera att en av de tidiga årens absoluta musikfavoriter, Keef Hartley, har gått ur tiden.
Tyvärr kan Syd konstatera att en under senare tid rätt uppskattad musikfavorit, Hubert Sumlin, har gått ut tiden.

Tyvärr kan Syd  dessutom konstatera att fotbollsresultaten i helgen gick, inte ur tiden, men väl åt hel----, jag blev så sur när Manchester C lyckades vinna på straff i femte övertidsminuten att jag inte ens ville se första halvlek mellan Arsenal och Manchester U. Tänk OM Spurs hade vunnit, Defoe var JU så nära och Arsenal hade vunnit, Persie var JU så nära. Om dessa OM hade gått in hade vi haft ett oerhört spännande läge i Premier League. Nu är det mindre spännande. 

Och att Zlatan gör två mål mot Italienska ligans jumbo berör mig inte alls (lite kanske eftersom jag ändå skriver). Idag, tror jag det är får en annan italienare Olofs Palmes pris för sin grävande journalistik. Hotad av maffian. Priset delas med en annan journalist, från Mexico, som också hotas av maffian.

Det slapp Juholt i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0