Nytt vykort

Det enda molnet är en avgasstrimma från ett flygplan som just  passerade förbi på den klarblå himlen, om jag ser rätt så är det en Boeing 737 Flightnr KL439 från Amsterdam på väg mot Japan. Samma flight som Syd tog för något år sedan. Se gärna reportage från Japan.
 
Men vänta, nu kommer det ett plan till, nu är det en till Boeing 737, ser jag, kan det vara SK 123 på väg från Copenhagen Airport till Litauen måntro? Samma flight som Syd tog för något år sedan. Se gärna reportage från Litauen.
Med andra ord så börjar det bli rejält mulet nu.
 
Hälsar Syd med värsta vykortstexten 2.
 

Kommentarer
Postat av: Leifsan

Har du börjat ägna dig åt någon form av fllight spotting eller vad det nu heter när man samlar på flygplans-iakttagelser?Hälsa Bossen så gott!

2012-07-27 @ 17:19:59
Postat av: Syd

Finns en "feeling för känslan" med flygplanen hos Syd. Du var ju med på bägge resorna en gång i tiden så jag gick på den tidtabellen :)
Jag skall hälsa Bossen, du var ju med på senaste konserten också Leifsan! Hoppas vu slipper hällregn imorgon. Hälsar Syd

2012-07-27 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0