Dan efter en annan dan

Jag nådde inte riktigt målet med minst 25 km löpning under julhelgen det blev 22 men då hann jag köra plankan lite extra istället.
Det blev inte heller riktigt den fotbollsfest som jag hade hoppats på kring julhelgen, dan för dan matchen är redan refererad och gårdagens matcher mellan West Ham- Arsenal och Man City-Liverpool var det inga fel på även om jag gärna hade sett andra resultat. Men den där riktiga känslan infann sig inte. 
Det gick en match på TV 10 sent igår kväll mellan Nottingham Forest och QPR  men lite social måste man vara så här i jultider och jag såg "Den fördömde" istället. Jodå, det var väl ungefär som matcherna. OK men den där riktiga engelska (deckar)känslan infann sig inte
 
Jag har en semesterdag idag och då känner man sig riktigt på tå. Skall fundera på den där vilan som fru Syd pratade om häromdagen. Kanske är det läge nu?, det börjar ju i alla fall bli för mörkt för att såga ved vilket annars var dagens ambition men snövädret fick mig på andra tankar. Men i imorgon så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0