Dan före dan för dan

Vilken uppesittarkväll det blir i år! Nej nu tänker jag inte på Bingolotto eller rimstugor hit och dit. Nej nej vi (Syd och jag) tänker på derbyt mellan norra och västra. Mellan Arsenal och Chelsea, vilken kväll det kan bli! Det kan i och för sig bli 0-0 och försiktighet men det kan också bli 3-3 med svallande känslor.
 
Annars har man varit med på en shoppingtur idag och precis som vanligt rasar man igenom både fysiskt och psykiskt. Nu kunde jag idag åtminstone stapplande ta mig runt till ett antal butiker och köpa efter listan, mentalt kanske inte humöret var på topp men det totala sammanbrottet kom inte. Ett ögonblick så får jag höra vad fru Syd säger.
 
Ointresserad, ser lidande ut, vill dricka kaffe på en gång, åka hem.......  OK då, man kanske inte är århundradets solstråle där i butiksköerna. Men svimning uteblev och när jag gick där i stora staden så hörde jag någon som skrek rätt ut. Flera gånger, personen möter jag,  han ser kanske inte som någon shoppare, snarast tvärtom, så jag misstänker att personen mådde dåligt av andra orsaker.
 
Julshopping 2013. Det gäller att se det positivt!
 
 
God Jul!

Kommentarer
Postat av: Fd

God Jul på dig med & Gott Nytt År!

Svar: Tack för det f. d. :)
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2013-12-21 @ 23:44:32
Postat av: Elisabeth

Tycker du är duktig som följer med frun :)
Angående julskivan så är den bäst hittills.
Fortsätt nu tänka positivt så blir uppesittarkvällen
magisk för dig ;)
God Jul Chifen

Svar: Jätteduktig :) trevligt att du gillar skivan. God Jul!
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2013-12-22 @ 00:18:52
Postat av: Grannen

Instämmer med det föregående inlägget angående shoppingen. Julskivan har inte hunnits med ingående, bara lite flyktigt, men förra årets cd var ett strå vassare, mer i min smak, mer variation på musikstilarna, med många topplåtar. (Makens inlägg)

Svar: Det frestar på med shopping! Lyssna vidare CD:n växer!
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2013-12-22 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0