Vilken sommar

och då tänkte jag inte i första hand på vädret utan sommarens konserter med Peter Gabriel i maj, Stones i juni, Lundell och Neil Young i Juli. Allt har varit bra! Mycket bra!
Stones bästa tryck och show men musikaliskt blir det Neil Young och jag har gått tillbaka till "Living with War" CD:n och då blir jag ännu mer övertygad om att känslomässigt är Neil Young höjdpunkten, showmässigt Stones och sedan såg jag Gabriel för första gången. Peter Gabriel som för mig varit stor ända sedan de första Genesisskivorna.
Hade tänkt lägga mig för en timme sedan men så blev det inte. Gick med i en FB grupp om Vallon- och smedsläkter. På min mors sida kom vi från Belgien kring slutet av 1600-talet enligt släktforskare Syd, nej inte själv utan via morbror och John III i USA som jobbade rätt mycket med släktforskning för en 30 år sedan. Själv hade man väl inte tid misstänker jag, antagligen fullt upptagen med att träna, lyssna på musik och jobba på.......precis som nu med andra ord. Fast det är ju inte samma träning förstås, och långsammare går det i löparspåret och få se nu, 85.... det är nog mer jobb nu. Good night!
 
Neil Young and Crazy Horse in Copenhagen July 30!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0