Alla Kalla i Florida

Nu are man inne on andra dagen i Miami Beach och det are riktigt trevligt (jag must skriva lite annorlunda eftersom a, a, o och med prickar inte finns on tangentbordet, So are det!)
Imorse followed fru Syd med on en joggingtur along havet, det are right many som springer here varje morgon, Rent och snyggt en fantastiskt sandstrand inspirerar, bra mat this long even om frukosten are lite spartansk. Hard att bli riktigt filled up on morgonen.
 
Idag har det dock varit en dag i shoppingens tecken, och det are inte Syds starkaste gren som ni vet.  The question are om det kanske till och med are den allra, allra svagaste grenen. Jag feel hur kroppen och sinnet blir till en mental skrumplever, jag kan knappast go och mitt humour sjunker som en sten. MEN so discover man ett place were dom broadcasting OS och vad even more are bra are att det are Damstafetten som dom broadcastar. Att sitta on en shoppingmall i Florida och se den enormt thrilling slut on stafetten are en upplevelse och bragdguldet for 2014 must alla redan vara vikt for Kalla! She's looking strong som den amerikanska speakartexten sa, Bjorgen looks weak, sa dom even. Det blev nervoust even om jag visste att Kalla skulle vinna, men jag thought; think om jag heard fel. Men so var det inte, Alla'  Kalla' !
 
En heavy trafik are det hela tiden och nu har man varit ute och drivat twice already, inte so hetsigt trafiktempo are det, vilket are pleasent. Nu skall vi dock go till some restaurang och jag must commit att jag are right hungrig. Jag ate lite on shoppingcentret, lite fel blev det. Jag trodde att jag ordered en cheesecake, men fick something som looked som Chicken MC Nuggets. Sex small kottar vare det och efter som jag inte heller var filled up efter frukosten so blir det bra med en eattur snart.
 
Imorgon avser jag att try att visit en recordstore here in Miami Beach. det finns en som tidningen MOJO rekommenderat och det ligger inte alls long from here. Jag undrar om fru Syd thought on det when hon decided vilket hotell vi skulle bo on. Jag tror almost det.
 
Varmt i havet, varmt i luften, konstigt hur det kan vara so here i Februari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0