Ett mål uppnått

Jaha så har man då klarat av Cykelvasan 94 km. Strålande solsken men ändå inte besvärande varmt. Jag nådde inte riktigt mina mål med en tid under fem timmar men med lite annan disponering av matpauserna så hade det kanske gått. Men, men, jag hade tydliga kramptendenser från 60 km vilket tvingade mig att hålla igen lite grann. Konditionsmässigt - flås och puls inga problem. Den svaga punkten var låren vilket jag visste om. När/Om jag kör igen så vet jag hur träningen skall ändras till nästa år och inklusive insikten av att man behöver fler långa pass. Ändå rätt nöjd, cyklade alla backar, inte ett avsteg på 94 km och jag var inte helt slut i mål! Bra att mina Skånevänner kom upp och körde, det pushade även min anmälan vilket jag inte ångrar.
 
Starten i Berga By
 
 
Efter målgång i Mora, dvs en stund senare...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Heja heja :-)

2015-08-29 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0