Länge sedan sist part 2

Det har, som sagt, inte varit mycket skrivande här på slutet, förstår inte att så mycket kan dyka upp som stjäl tid från denna viktiga aktivitet. Fick precis till en liten träningsdagboksnotering i alla fall. Som sagt semester och sommarledigheten försvann i ett nafs, tycker ändå det var rätt hyfsat med både väder, träning och annat. Trevligt umgänge med besökare. Dock har jag denna sommar saknat bra musikupplevelser, ifjol var det ju både Stones, Neil Young och Lundell. I år har man överhört snuttar av Allsång på Skansen och Lotta på Liseberg. Tungt. Tungt har det också varit med en del våldsbrott som känns både skrämmande och onödiga. Sedan flög en hamn i luften i Kina och rekordbomb i Bagdad och en del andra tråkigheter. Annars minns jag att ett charterplan från Örebro krockade med en fågel och passagerarna blev ”strandsatta” i Köpenhamn istället för på Rhodos, strand som strand kan man tycka… Sedan var besättningen på ett Air Balticplan berusade, hela gänget, så flyget blev inställt och passagerarna blev här strandsatta i Oslo istället. "Beach 2015"? Som sagt sommaren går fort, nu är det visserligen varmt ute så man kanske hinner med en del till av de planer man haft, hunnit med kanske 22,38% av det som jag planerat och hoppats på. Nu skall jag som sagt styra kosan mot Mora och se om vi kan fullfölja Cykelvasan. Ja, jag har köpt en del skivor men det återkommer vi till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0