Länge sedan sist

Det har inte varit mycket skrivande här på slutet, förstår inte att så mycket kan dyka upp som stjäl tid från denna viktiga aktivitet. Jag kan dock lugna er med att jag tränat på rätt så hyfsat sedan föregående träningsrapport. Det blev ytterligare c a 10 mil cykel i Skåne och 3 mil löpning. Dock nådde jag inte målet med en rejäl långtur. Längsta blev nu en skogstur på knappa 3 timmar. På hemmaplan har det blivit både en tur runt Väsman 45 km 1,48 och sedan min skogstur på 23 km med snitt på 19 km/tim helt OK. Samt några löpändor och plankan Idag bär det av till Mora och som alla andra, nåja, stora idrottsprofiler så dras man ju med lite skador som man kan använda om det inte riktigt går som det är tänkt. Faktum är dock att höger höft och ljumske smärtar rejält efter cykelturerna (inte när jag springer) och tycker jag mig dessutom inte känna en liten förkylningstendens. Målsättningen imorgon är att ta mig i mål efter 94 km. Skulle jag sedan klara det under 5 timmar så blir jag nöjd och under 4.30 (kräver drygt 20 km i snitt) så blir jag överraskande nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0