Fifty shades of Grey

är ju på den s k tapeten. Filmen har haft premiär och boken har sålt bra. Nu var det inte den Mr Grey som titeln syftade på utan J J Grey som släppt en ny CD/Vinyl. Den är beställd med ännu inte inkommen till hemmet.
 
 
Annars känns det som om det blev en trötthetsreaktion efter förra helgens nattarbete på den holländska järnvägsmyndigheten. När man ändå vaknar vid 05.54 c a så slog tröttheten till när jag försökte utröna om Jenny Abrahamsson sjöng på Peter Gabrielkonserten ifjol. Full volym i hörlurarna hindrar inte en tupplur vid 07.30 (ja, jag visar större hänsyn numer när jag spelar om morgnarna så att fru Syd får sova befriad från basgångar och distade gitarrer)
Världen har den här veckan pratat om Ukraina, Greklandskrisen, den växande plastmängden i världshaven. Sverige pratar om SCA-chefernas extravaganser och den nu negativa styrräntan (vilket f ö Syd James ekonomiske taleskvinna inte tror är rätt medicin, se tidigare inlägg på denna sida som förklarar att om oljan blir billigare, lågprisimporten ökar så sjunker priserna). Sveriges kvällstidningar ägnar sig mest åt melodifestivalen.....
Träningen har inte varit på topp denna vecka, körde ett rejält pass i Holland, sprang i måndags, det gick jättebra trots att jag borde varit väldigt trött, till och med intervallträning, tisdag halsont, onsdag lite bättre, lite snuva torsdag kväll och idag hade jag tänkt träna men nej, känns inte riktigt bra så nu blir det målsättning 40 minuter plankan under dagen. Något måste man ju göra. Vila, undrar ni? Nja, det är inte bästa gren. Fira alla hjärtans dag? Nja, inte heller bästa gren. Undrar om Mr Grey, han på bio,  firar alla hjärtans dag eller kanske alla stjärtans dag?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0