Vi lämnar juni och går in i juli med cykel

I måndags körde jag tre mil på kvällen, gick förvånansvärt bra. Kunde sittande trampa uppför alla backar, hittade också antagligen rätt växellägen vid rätt tillfälle. Nu hade jag ätit ordentligt tre dagar i rad och jag funderade på om det kunde vara orsaken till den förhållandevis starka känslan trots hårt timmerarbete i helgen.
 
För att inte få total hybris så vilade jag igår tisdag för att ikväll med start 20.30 köra mina 22 km cykel. Nu hade jag inte ätit speciellt mycket vare sig tisdag eller idag onsdag och nu funderade jag på om detta var orsaken till att jag ikväll inte orkade sitta och trampa uppför alla backar . Fundera kan man.
 
Hittat en fantastiskt bra ny grupp/CD, men det återkommer vi till under annan rubrik senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0