Avgörandets kväll

Är här. Skall damlandslaget lyfta sig ut gruppspelets låga nivå (jag håller med om att försvarsspelet mot USA lyckades) där vi på ett bananskal fick en ny chans?
Ikväll kan nerverna släppa, inget att förlora, jag ser två vägar. Endera en kanonmatch som avgörs i förlängningen med ett slumpmål åt endera hållet. Risken är här större med Lindahl i målet! Eller så är inte Sverige bättre än så här och förlorar med 0-3 när man försöker jaga kvittering efter 0-1.
 
Pia Sundhage gillar jag (Hamrén gillar jag inte) men frågan är om hon lyckats bygga harmonin. Är K A på banan?
Är det glatt i gänget?
Chansen finns ikväll men men!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Icke sa Nicke :-P Tråkigt för damerna, men här tog det slut.

Svar: Tyvärr så var Tyskland bättre på alla punkter!
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-06-21 @ 00:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0