"Ooa hela natten" i Grekisk förhandlingsversion

 

Jag ska förhandla hela natten
Förhandla hela dan
Förhandla hela natten
Skrämma slag på halva stan
Förhandla hela natten lång
Tills du avskriver mig
Ao-ao-ao-ao

 

Jag ska förhandla hela natten
Förhandla hela dan
Förhandla hela natten
Skrämma slag på halva stan
Förhandla hela natten lång
Tills du avskriver mig
Ao-ao-ao-ao

Fick ett lån genom toppen
Fick en knäpp upp i knoppen
Klöste repor i bordet
När EU gick förbi
Följde efter förtrollad
(Det é vad de gör)
Knockad tiltad och nollad
(Det é vad de é)
Anar du ugglor i mossen
Ja, då é jag där

För jag ska förhandla hela natten

Förhandla hela dan
Förhandla hela natten
Skrämma slag på halva stan
Förhandla hela natten lång
Tills du avskriver mig
Ao-ao-ao-ao

Sitter stadigt på lånen
Bundit fast alla fånen
Jag får svindel och dånar
De syns bak gardin
Trampar in i salongen
(Det é vad de gör)
Håll mig fast, håll mig fången
(Det é vad de vill)
Men de ryggar tillbaks
Med skräckslagen min

För jag ska förhandla hela natten
Förhandla hela dan


Förhandla hela natten
Skrämma slag på halva stan
Förhandla hela natten lång
Tills de avskriver mig
Ao-ao-ao-ao

Öppna stödet
Titta på vad ni kan få
Bättre än det
Lån ni stirrar på
Helt i era händer
Ta oss dit ni vill
Vill ni till Peru
Då sticker vi nu

För jag ska förhandla hela natten
Förhandla hela dan
Förhandla hela natten lång
Tills de avskriver mig

Ooa för dig
Ao-ao-ao-ao

Ooa för dig
Ao-ao-ao-ao

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns som att jag kan för lite om Greklands ekonomi för att säga något om rådande situation men det är fyndigt skrivet av Syd :-) är han även lite av en låtskrivare? Jag skulle vilja höra denna nya text till toner, jag. :-) Jag hör ibland stå upp-matrial från människor som aldrig ens funderat på att uppträda. Det livar upp

Svar: Lyssna in originalet så stämmer det ganska bra. Tack för kommentar!
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-06-27 @ 18:04:24
Postat av: Anonym

Fegis ;-) lägg upp ett ljudklipp vettja.

Svar: Vi får väl se, får prata med Syds manager.
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-06-27 @ 22:35:02
Postat av: Anonym

Strålande! Syd som stå uppare! Anonym klappar händerna i förtjusning!

2015-06-29 @ 09:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0