Hade inte

alls tänkt skriva något inlägg ikväll men det började med ett e-postmeddelande från West Hams webshop. Tänkte slå till med en Jersey men frakten blev lika dyr som tröjan så jag väntar tills nästa besök i EAST END. Sedan såg jag en LP i hyllan från 1970 "The World beaters sing the World beaters"  som jag köpte på plats när det begav sig i tonåren, och så kollade jag priset på den, 30 pund och uppåt. Tänk er Spotify om 40 år, värdet på en låtlista?.....
Då började jag fundera mer på England och min första fotbollsmatch i England och så hittade jag en bild
 
 
tänka sig, här stod man mitt i högen en lördag i augusti Trångt, trångt var det. Kl. 12.00 var vi inne på arenan, då var det fullt, kl. 15.00 började matchen. Kl. 14.00 hade vi räknat till över 40 avsvimmade personer som lyftes upp över huvudena på publiken och ner till sjukvårdspersonal.
Vilken nostalgitripp det här blev nu då när mitt syfte vid datorn egentligen var att skulle jag kolla upp taxi till fru Syd som skall ut på resa några veckor framöver.
Hördu fru Syd numret är.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0