Nu måste jag skynda mig

säger Syd James med tanke på att Julafton infinner sig om några minuter! Julfriden? Jodå det blev en stund på kvällen. Varvat städ- och handlingsaktiviteter med att av och till följa en Premier League omgång. Nu skall man vara snäll inför julen annars hade jag tänkt vara lite ironisk mot alla Manchester United supporters (mina vänner som är MU förlåt mig) och skriva att det var väl roligt för Man U att i alla fall få en poäng under veckan. Och definitivt ett fall framåt. Utslagna av Bristol City ur Ligacupen tidigare i veckan och idag i alla fall en poäng mot ett PL lag....Men som sagt snäll ska man vara så här i jultider.
 
0 grader är det just nu, trålkigt och helt onödigt med dessa plusdagar. Nu hoppas vi på minusgrader och lite mer snö så spåren kommer i form igen.
 
Hör ni mina vänner: Ha en riktigt God Jul och kanske blir ni lika glada som detta gäng när ni får era julklappar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0