Jul-CD 2018 klar

Årets jul-CD är nu klar. Tydligt tema efter inledande "julsång"
 
 

Kommentarer
Postat av: MW vallvägen 8

Enligt min mening tycker jag inte att jul cd'n når samma nivå som The river of no return.Det beror på lite för stökig indie rock för min smak.Syd James förordar alltid hög volym.Viktigt är då att säkerställa att huskorset inte befinner sig inomhus.Risk för tryckt stämning. Enl.texten för låt nummer 15 Grinderman,uppfylls inte kärlekstörsten vilket resulterar i total frustration där gitarr och förstärkare får lida pin (öronen blöder)och det är nog meningen att det ska låta. Så indie är kanske inte min favoritmusik men i övrigt är cd'n bra.Är jag HEMMA ENSAM så spelar jag gärna skivan.

Svar: Härlig kommentar MW! Du har fångat in stämningen bra tycker jag! Huskorset...…..nu lär du nog köpa blommor, skotta, laga mat och titta på melodifestivalen :)
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2019-01-21 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0