Återkopplingen fortsätter och ett starkt TV-tips (suck)

 
Januari, lördag morgon, reflektion över veckan; jobb och skidåkning lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Ryggont torsdag men det gick ändå. Fredag vila, ryggen mjuk och flexibel som ett järnspett. Vilar. Idag vallar vi på igen.
 
Har ni tillgång till Netflix så kan jag starkt rekommendera serien om Sunderland, fokus på laget men också staden. Även om ni inte är fotbollsintresserade så titta. Stark skildring och långt ifrån turistmagneterna i London, Manchester.
 
Jag tjatar lite på mina mottagare av jul-CD om kommenterar som ni vet. Här kommer två till;
 

SJR😀din skiva var till belåtenhet, men liksom tidigare recensenter var det någon låt där som krävde ett extra stabilt psyke😵 Tack igen för en fin musikupplevelse! A-san

 

 

 

Äntligen har jag hunnit lyssna igenom senaste cd–skivan, jag låg i soffan och satt på mig hörlurar och myste,,ja verkligen myste, för vilken bra musik!! Eller om det berodde på att jag låg och vilade,,,näää,,,faktiskt jättebra, lugn och en del konstiga/roliga låtar men jag är jättenöjd med cd-skivan

Tack snälla JJ

"Tack snälla" är en liten påminnelse/passning om/till samtal vi haft angående överanvändningen av tillägget "snälla" vid tack, att väldigt mycket är "magiskt" och att fru Syd ibland tycker att Syd suckar för mycket över sakernas tillstånd.

 

Bilden på damerna nedan är från Syd James bildarkiv. ÄKTA Sunderlandsupporters. Bortamöte mot Arsenal för några år sedan.

 

Sunderland har Syd gillat ända sedan de överraskande slog Leeds i en FA-cup final för många många år sedan. Det fanns hjärta i laget!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0