Kan man ha "jet-leg" i armarna? Funderar Syd.

Det var lite tuffare att ställa om den biologiska klockan efter dessa 10 dagar med tidsförskjutning än vid kortare resor. Man är väldigt "pigg" om kvällarna och väldigt mycket mindre pigg om morgnarna f n. Och armarna: man har blivit en riktig drällputt; Inledde mitt första möte igår med att prata själv, vilket gick ganska bra. När sedan min med/motpart sa att; nu kan du dricka lite kaffe så skall vi presentera oss kändes allting riktigt bra. Men att styra armen i rätt riktning... Endera är det armarna eller också sitter felet någon annanstans. Man kan dricka kaffe och man kan hälla kaffe. Jag gjorde det sistnämnda. Och inte i munnen utan utanför. På nystrukna skjortan. Här anstränger man sig lite för att se "snygg" ut och så dräller man på detta viset. Syd är dock alltid lugn och kommenterade inte saken vidare, men nu gäller det att komma ihåg fläckborttagning innan tvättmaskin. Jag brukar göra tvärtom nämligen och det är aldrig lyckat.
Och jag märker att jag ÄR riktig jet-leggad i armarna, i benen också (trots två löpvändor sedan hemkomsten så är det inget riktig drag i benen - jodå jag hör eran kommentar; "- det är det väl inte annars heller" ...-jodå ibland så) och i hjärnhalvorna, känns lite som en mental mitt-bena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0