Wikileaks - om jag omnämns på felaktiga grunder lämnar jag en diplomatisk protest!

Wikileaks har släppt 250 000hemliga dokument och det skulle inte förvåna om Syd dyker upp i ett eller annat omnämnade bland presidenter, tronföljare och annat.

Men om Wikileaks kan läcka om mig så kan jag läcka tillbaka om de inte Watch up! ordentligt. Jag skulle komma med fullständigt chockerande avslöjanden om allt möjligt!

Jag vill inte gå in på några detaljer men jag skulle kunna berätta om saker jag sett! Hur kända människor har betett sig i trängda situationer! Hur misstag sopats under mattan. Om bykar som aldrig tvättats. Om lik som gömts i garderoberna. Om de som stått där med byxorna nere. Och ännu värre, jag skulle kunna berätta om dom som stått med ändan bar.

MEN Syd är en ansvarstagande individ och vill inte riskera liv! Åtminstone inte ett herrans liv! Nej, man vill inte att det skall bli alltför livat i holken på lördag. Därför låter jag orspråket; att tigga är guld, att tiga är guld, menar jag vara vägledande och sätter tand för tunga.

Ett avslöjande kan dock göras och det är att jag blev rätt imponerad av Barcelona FC igår, jag är ingen älskare av spansk fotboll men igår var det fotbollskonst. 5-0 mot Real Madrid och Real hade ett försvar som läckte lika mycket som Wikileaks. Och där hjälper inga diplomatiska protester -  för då får man bara gult kort!

Men hav tröst - det läcker på många håll. Fråga de Irländska bankerna! Vicka leaks dom har!

Jag kan nog sova rätt lugnt, jag tror Wikileaks har förstått mitt budskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0