Status post Utrecht

Nej det har inte blivit någon Seattle-CD ännu, får se om jag hinner imorgon, som egentligen redan är idag ser jag. Hur som helst så gick inte resan hem riktigt som planerat. Vi tog tåget till Schiphol från Spur 1 och landade bekvämt på flygplatsen 11.45. 11.47 bombhotades flygplatsen och allt stängdes. Det visade sig senare vara en liten ryss som haft lite hyss för sig och proklamerat; jag sitter på en bomb och sedan låst in sig på toa.

Detta toabesök resulterade i stort pådrag av både militära fordon, FBI och en och annan gendarm, som jag tror de holländska poliserna heter. För en sådan skitsak.

Vi kom hem och sedan har det rullat på och idag har det rullat på som bara den, efter lite disk och tork nu på nattkröken så rullar John Mellencamp på spelaren och jag funderar över hur det kan bli ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0