Tom Petty - inte nyskapande men ohyggligt bra!

Efter 20 år återvänder Tom Petty and the Heartbreakers till Sverige och Syd var på plats! Stora förväntningar! Och de infriades helt!

Betydligt hårdare än vad jag kanske väntade mig, men så fantastiskt skickliga musiker! Ödmjuk person, tuff musik och en låtskatt som väger tungt.

Jag skall lägga in några bilder - det gör jag senare ikväll - om jag inte somnat!

Nu skall vi klippa gräs, jag och gräsklipparen och sedan fotboll. Hur går det? Vi har poängchans. När Syd pratade om EM med Ralf och Glenn för någon vecka sedan så påpekade Syd första matchens stora betydelse. Idag säger vi att matchen avgörs första 20 minuterna. Kommer Sverige in rätt kan det bli bra, viss övertändning kan förväntas. Kommer en tidig varning? 1-1 eller 1-2, två utvisningar, en för vardera laget. Men första 20 som sagt!

Vi hörs senare ikväll! /Syd

Nu är det senare ikväll och Sverige 0-1 efter 22 minuter men Sverige kom defintivt in i matchen. 2-3 orättvist, nej ändå inte och EM är över för denna gång och blir Hamrén kvar efter 0-3 mot Frankrike? Jag är inte så förvånad.

Vi tröstar oss med några bilder från Tom Petty där jag imponerades av det mesta.







All pictures from Syd James Mobile Photo Collection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0