Så blev det då äntligen U2 4Me2

Efter viss tvekan tog jag bilen till Stockholm tisdag e m för ett nytt försök med U2. Även om de sena nattuerna hem till Dalarna tär på orken så är jag MYCKET NÖJD med besöket.
Det var bra, väldigt bra och den vanliga känslan efter sådana upplevelser är: Jag vill se dem igen!
Det var samma gäng som i söndags som åter möttes på läktaren och mina extra 54 bilmil för konserten var inte mycket att skryta med. Här var det de från Arjeplog som bokat extra hotellnätter, ett par andra hade varit hem till Finland och vänt. Vissa hade stannat hemma. Men vi andra hade visat tålamod och lojalitet vilket Bono visade uppskattning för. Och det blev (B)ono, dos, tres, QUATRO!
 
 
U2 en alldeles vanlig tisdagskväll i Stockholm
 
Photo: From Syd James Revue Action Camera Catalogue (Extended version)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tant Sonja

Du låter som ett barn på julafton och jag förstår dig. Jag skulle nog gjort likadant, åkt igen för att se konserten. Sånt ökar på livskvaliteten enormt.

Svar: So it is :)
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-09-24 @ 14:21:24
URL: http://https://tantsonja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0