Söndag kväll November 19 2017, med ett avslöjande i texten

 
Efter några dagar på mässa i Jönköping, sent hem fredag kväll, upp lördag morgon och i väg till Stockholm och så hem ikväll. Ja lite sliten är man men visst var det värt mycket att få se Little Steven på Waterfront igår kväll. Kanon,på många sätt. En Steve med sina "karakteristika", bra tryck i musiken, ett 15-manna/kvinnoband som verkligen hade spelglädje. Inte många satt på slutet utan Waterfront dansade fram i natten. Riktigt riktigt bra!
Se klipp nedan.
 
Tog en kortare löprunda igår morse och nog kändes det att man stått hela dagarna innan, det var inte direkt med lätta steg som man satte av i backarna. Nej det kändes snarast som om man släpade runt på ett par timmarstockar. Jo i och för sig det blev lite lättare allt eftersom men det ursprungliga passet fick jag korta.Det gick väldigt tungt helt enkelt...
 
Och så Premier Leagueomgång i helgen, vad var viktigast? Nja säg det men mest bekymrad är jag över West Ham, David Moyes ny coach. Är det rätt måntro? WHU behöver få tillbaka energin, hjärtat, viljan. Inte mycket av det syntes idag även om man hade två bollar på mållinjen som med annan utgång hade förändrat allt. 
Jaja jag vet att Zlatan gjorde comeback och att det nu är en diskussion om Z skall med till VM. Det tror inte jag, dessutom tror jag han riskerar nya skador. Jag har gärna fel men "wait and see" innan diskussionen blir för intensiv, det kanske blir en "icke-fråga".
 
 
 
OCH OCH ja nu kommer det; jag gjorde en sak jag aldrig gjort förut. Jag hängde med till Mall of Scandinavia idag, say no more....Och jag shoppade loss; det ni! Vad jag köpte? Nja en kopp kaffe men ändå...
 
Introduction:
 
Låt, tyvärr lite störningar i ljudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0