Onsdag 21.02

Tisdag 21.02, är det inte utan onsdag 21.03,  hann gå en minut till,,,

Tåget stannar just i Enköping med riktning Västerås. Lång dag i huvudstaden men bra utfall tycker jag.

Tränat hyfsat söndag (cykel) och tisdag (löpning), Blev sent på jobbet måndag,  orkade inte ut men var ändå laddad för sista avsnittet av årets Line of Duty. Spänning till slutet.

Blir däremot mest irriterad när man ser förhandsvisningarna av Luuk och Hallberg, Alla för Alla och Diggiloo. Klarar inte dessa program.

Tack och lov är Premier League tillbaka i helgen. Och SHL, nu blir den pärsen igen. Det blev inga skivor i huvudstaden. Tiden försvann.

Stänger nu mailen och laddar för kvällens 11 mil i bil mot LA.

Har min jul-CD 2015 i bilen, eller kanske lyssnar jag Karlvagnen, om den sänds, och så tar vi SMHI, jag gillar just väderleksrapporten 21.50, "varmast idag var det i södra Spanien där det någonstans var 32 grader", fast SMHI brukar säga typ Sevilla.  Eller något sådant. Nedsbördsmängden här och där. Märkligt....när vinden vid Bjuröklubb anges då vet vi att klockan strax är 22.00...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0