Semester 3.0

Jag hade nyss en inlägg klart men någonstans försvann det. Precis som semestern. När jag varit ledig tre dagar tyckte jag att jag varit ledig i en evighet. Nu några veckor senare undrar jag vart tiden tog vägen.
 
En annorlunda sommar, Corona har lagt ett dämpande filter på mycket! Kanske inte vädret för det har varit i stort sett bra. Lite mycket vind kanske, nu rätt torrt i sydost. Varmt mestadels. Med något enstaka undantag har frukosten intagits utomhus. Men annorlunda, tomt. Mycket begränsat sociala umgänge, någon distansfika i trädgården då och då.
 
Externa omständigheter har skapat oro. Dagens rundtur på Österlen med Bob Dylans senaste skiva i bakgrunden gav lugn. Tänkte att jag skulle få se Ulf Lundell på elcykel, men så blev det inte. Annars ser man alltjämt väldigt många människor, trodde det skulle dämpa sig denna vecka men så verkar det inte.
 
Fick en skön kulturell upplevelse idag när en man iklädd Leksands matchtröja knallade runt i Södra Mellby. 
 
Har tränat på ganska bra, mest cykel! Ensam i år. Oavsett vilken tur jag väljer så är det i år medvind sista milen, och utför. Känner sig nästan som en stark cyklist just då... Annars är det fler backar än man kan tro. 
 
Nu skall vi titta lite hur det går för Fulham och Brentford!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0