Bekräftad

Vill alla bli, dock är jag inte särledes nöjd över att man höftatros bekräftats, och så tydligt dessutom. Dessutom tyckte jag att jag såg lite tanig ut på röntgenbilderna. Nej ingen upplyftande syn eller känsla. Ont har jag dessutom, skyll dig själv sa läkaren. Varför har du gjort alla de där dumma sakerna? frågade han. -Bara för att bevisa att det går svarade Syd sanningsenligt. - Och varför det då? undrade han. Då förklarade jag att det beror på att ja, nja, nej, nja, kanske, nja, nej, mmm....
 
Den här helgen skall jag botanisera lite i skivsamlingen, igen Påbörjade ett arbete förra helgen och ja, jag upptäckte några som jag knappt kom ihåg att jag hade och dessutom tre dubletter, inköpta på samma ställe dessutom. Antagligen har jag inspirerats när jag kommit in i butiken och glömt att jag varit lika inspirerad förut. Bra skivor men de blir inte dubbelt så bra bara för att man har två. Annars väntar jag på nya Lundell, Nick Cave och Fleet Foxes.
 
Synd att längdskidåkarna får stanna hemma, med en planering typ skidskytte så kanske man kunnat tävla vidare. Jag är säker på att någon av våra åkare slagit Johaug, just den här helgen...
 
Annars känns det som om det är dags för en tipsvinst, mina stående rader har gått dåligt länge, men jag törs ju inte sluta när jag kan raderna utantill säger Syd i en alldeles färsk stryktipskommentar. 
 
Nu när snön inte ligger direkt vit på taken, löping inte att tänka på, då blir det armhävningar och lite trapets!  Tjohej armhävningar och kaffe! Ja, inte samtidigt....
 
Glad andra advent! Jag och Ernst myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0