Ny månad

Man får ta del av en rätt tydlig statistik när man loggar in på sin blogg. Inga nya artiklar men i veckan hade Syd plötsligt en läsartopp. Kanske berodde det på ett Instagraminlägg där Syd i brist på snö funderade på en kurs i Pole Dancing. Vi skall låta Syd själv berätta ur han tänkte kring detta.
 
" Ja, snön lyser med sin frånvaro och man kan ju inte låta motorsågen gå varje helg. Dessutom skall man ju variera träningen och pole dancing har jag inte kört förut. Nu tyckte inte fru Syd att det här var någon bra idé, påstod att jag med största sannolikhet skulle vara enda mannen i gruppen och dessutom att jag är i en opassande debutålder för pole dancing. 
Ja vi får se, nu lyckades jag ändå missa uppstarten och första kurstillfället idag eftersom jag har andra åtaganden. Jag skall dessutom ta fru Syds synpunkter under beaktande"
 
Vi får nog dra slutsatsen att Syds debut med pole dancing skjuts på framtiden.
 
Den 1 februari, skall vara den kallaste vintermånaden; just nu 7 grader varmt. Pratade med en släkting i södra Lappland, de har fått 50-60 cm snö de senaste dygnen. Så där kan de gå på isen och ha det glatt, vi andra får gå i lera och sörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0