Årets sommar-CD är klar

I veckan började jag distribuera årets sommar-CD, ni som brukar få får om ni inte starkt avböjer :). Någon mer så hör av er!
Jag vet inte riktigt själv men jag tror att omedvetet  så har vårens känsla präglat musikvalen. Utgångspunkten har annars varit 1) Bra låtar (som alltid) dvs musik jag själv gillar och 2) Musik jag köpt senaste 12 månaderna. 
 
Igår fick jag många trevliga födelsdagshälsningar. En som passade specillt bra i detta sammanhang kom från min musikaliska själsfrände, Randy. B.
 
Årets sommar CD
 
Spår 2 som det står nedan är:
Jesse Malin med låten Room 13 från CD:n Sunset Kids
 
 
 
Fick inte till klippen riktigt men ni ser! Rock on!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0