Novemberveckan som gick

var väl inte direkt så att det sprakade, inga klackar i taket heller.
Hårdare restriktioner, dämpat blir det.
Novemberdis.
Ont i min skadade höft, sämsta veckan hittills tror jag. 
Landslagsuppehåll för fotbollen, trist.
 
Trump fortsätter sina märkliga turer.
Kvarnsvedens fotbollsdamer åker ur ettan
Leksand, vi välkomnar varje poäng.
Jag skrev om Erik Hamrén förra veckan, igår avgick han som förbundskapetn för Island enligt uppgift,
 
Har börjat se om serien Homeland.
 
 
Har gjort klart årets jul-CD, som kommer att beskrivas i särskild text.
Plockade in en ny låt på slutklämmen efter att en gammal skiva dök upp i minnet.
Gjort lite arbete i huset, bra när det är gjort även om jag mycket hellre jobbar utomhus.
 
 
Det gäller nu att hålla i och hålla ut. Inte tappan den s k sugen. Då tänker jag inte på Hamrén utan på oss alla i dessa tider. 
Lätt gjort att sjunka ner i november och Corona.
 
Lite musik att ta in, väldigt snällt för att vara från mig...., musikvalet alltså... :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0