Träningstur på Österlen

Jag hade tänk mig en ny kategori hos Syd James; nämligen att presentera Syds träningsturer medelst apostlahästarna, dvs där Syd springer. Inspirationen har jag ¨fått den senaste veckan där jag inte bara njutit av löpningen utan även av naturen omkring. Håll tillgodo här kommer min 8 km tur som går från 57 m ö h ner till havsytan och så upp igen. Bilderna ligger i den ordning som respektive miljö kommer under löpturen.



Här startar löparturen











På väg mot havet



Hanöbukten i morgonsolens motljus



Stenshuvuds nationalpark syns i i bakgrunden





Hedlandskapet



Vi svänger till vänster och där bär



 uppåt



Tillbaka mot byn, vi svänger vänster och har uppför i en knapp kilometer.

Kommentarer
Postat av: M.E.R motion

Underbara vyer! Kan man ta elcykeln?

2009-08-03 @ 11:37:39
Postat av: Syd James

Absolut, som gjort för en elcykel....

2009-08-05 @ 11:01:06
Postat av: Tant Sonja

Fotar du eller springer du? ;)

Svar: Här körde vi en "både och"
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-07-23 @ 14:18:48
URL: http://https://tantsonja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0