Playlist sommar-CD och själv känner jag mig.....

Hej på er kära läsare och lyssnare! Nu släpps min sommar-CD vilket jag tycker är kul, sedan vet jag ju inte hur mottagarna egentligen tycker men det är en ren kulturgärning som utförs. New spirit behövs för själv känner jag mig lite TFOLN f n. Den kan ni grunna lite på :)

Temat på CD;n är följande: Det börjar med stora väderförhoppningar inför sommaren, som vi alla bär på, snart byts det ut mot rejält växlande väder och då frestar det på våra relationer när vi skall gå runt och gnaga lite på varandra i sommarstugor, båtar, husbilar och allt vad det kan vara. Ungefär så är tanken. Jag har dock dämpat utfallet, för första utkastet till CD-avslutning då hade det gått riktigt åt h-l---e med alla relationer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0