Tre minuter

Jag tog mig en smörgås och tänkte; jag slår på TV:n och kollar avslutningen på Premier League. Tre minuter var det kvar av matchen Manchester City - QPR och QPR ledde med 2-1. Citys titel bortspelad. Sedan kommer tre minuter som kommer att gå till världshistorien i fotboll. Garanterat! Totalt osannolikt men City inte bara kvitterar, nej de lyckas pressa in en tredje mål i matchen sista spark. I femte övertidsminuten!

Jag gillar inte att ett investmentbolag  i Abu Dhabi pumpat i miljarder i City, jag gillar inte att ryska oligarkpengar styr Chelsea och jag gillar inte att Manchester U betalar 45 miljoner pund i ränta varje år för att de amerikanska ägarna lånat så mycket för att köpa klubben.  Men det var ett helt osannolikt avslut!

Och United förlorade inte titeln idag, det gjorde de i hemmamatchen mot Everton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0