Onsdag 24-Lördag 27

Onsdagskvällen ägandes år skogsarbete, tog ner sex björkar, kvistade, kapade upp i tremeterslängder och släpade upp på släpvagn. Hem och avlastning. Bra styrkepass.
 
Torsdag: Löpning 8,5 km, Högbergsrundan. Gick rätt bra tyckte jag.
 
Fredag: Vila ( sit-ups, armhävningar och rygg förstås)
 
Lördag: Skogsarbete hela dagen- maximal styrketräning - åtta timmar. Lite armhävningar med hantlar blev det på kvällen då Sofia introducerade mig i nya övningar. Sedan lår 90 grader med gung 3x 30 sekunder. Bränner bra
 
Summering vecka 1: 22 km cykel, löpning c a 28 km. + sit-ups ca 100, armhävningar c a 140 och rygg. + två ordentliga skogspass.
Bra antal pass, kanske lite för korta?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter brutaaalt. Anonym baxnar. Blev anmäld till Midnattsloppet. Till skillnad från Syd är Anonym inte alls lika van vid träning (rädd att fastna i träsket förstås :P) och tänker nu: vad i h-vete har jag gett mig in på :S. Hinner jag runt unnan man drar repet?

Svar: Chansa, gå ut hårt och öka.
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-06-27 @ 22:43:55
Postat av: Anonym

Om det inte riktigt framgått tidigare så är Anonym mer Ferdinand-typen. Sitta underen korkek, liksom. Men även envis. Märk väl, jag BLEV anmäld. Men som sagt, skam den som ger sig. Jag hade ju även hintat förstås att jag ville springa så det är ju inte direkt påtvingat. Det får bli hård lunk, få se hur långt det räcker.

Svar: "Hård lunk" låter nästan som en gammal värnpliktsterm: "Mannar, med hård lunk framåt marsch!
sydjamesrevue.blogg.se/hytterikmanagement

2015-06-29 @ 09:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0