Mitt i kaosets epicentrum - och andra funderingar

Ja, jag måste erkänna att jag fnös lite föraktfullt när jag läste kvällstidningarnas braskande rubriker; "Snökaos, så drabbas du".  Nu har jag drabbats och jag måste omvärdera: Inför naturens krafter äro vi alla lika och små; Jag har förstått nu, tänk morgontidningen kunde ha blivit försenad både lördag och söndag- Jag fick kämpa mig fram till postlådan i lördags morse, snön gick nästan över kanten på mina lågskor!! Jag kunde ha blivit blöt om fötterna! Eftermiddagen fick man ägna åt skottning, skottning och skottning. Jag blev nästan svettig på kuppen. Vinterlivet är hårt men rättvist!
Ni får själva värdera om alla kaosvarningar var på sin plats.

Bruce Springsteens nya släpps på måndag men vissa av mina vänner har redan köpt den (fusk! hör ni). Väntar med spänning!

Handbollen mot Frankrike var inte rolig; det tog slut innan det knappt hade börjat.

Söndagen går mot sitt slut och jag känner mig stressad, nu, nu när man borde ha varvat ned. Började träna lite lätt igår, Oklar status idag. 

Jag skall skicka Lundells " Live på Tyrol" till USA. Hoppas det fungerar.

Damträning om några timmar, alltid kul. Bakar nog en pizza till kvällen.

Minns ni Traveling Wilburys? Spelade deras första igår. Måste vara tidernas superband!

Fick "Filter" i fredags. Kan varmt rekommenderas! T o m Syd läser artikeln om Carola! Filter stimulerar läslust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0