Fotbollsgalen missar Fotbollsgalan

Så har den gått av stapeln igen; Fotbollsgalan.  Så kan vi ta nästa ämne.

Liverpool- Birmingham, jag är nog lite fotbollsgalen men nog ser jag oändligt många gånger hellre en Premier League match en regnig måndagskväll än jönserierna kring dessa galor. Om galor tycker vi inte! Nu stal ju Zlatan galan genom att inte vara där och inte vilja vara med i landslaget. Krigsrubriker, skandal?

Nej nu vi måste balansera oss och förstå; låt pojkstackarn få ta det lite lugnt. Herregud man vet väl själv hur trött man blir av att springa runt hela dagarna. Nu springer väl inte proffsen runt hela dagarna men ändå. Låt Zlatan nu vara ifred, han har ju ändå varit med i rätt många matcher!

Nu till viktigare saker; Jag har som ni kommer ihåg köpt CCR-boxen och nu när jag kuskat runt lite så har jag spelat CCR från början så att säga. Och jag kan varmt rekommendera de tidiga CCR-plattorna. Det finns några riktiga guldkorn redan från början. Inte för att det är After ski, beach. work, eight, you etc över låtarna, nej det är mer suggestiv rock, träskrock! Lyssna gott folk! OCH....

De här CD-skivorna med kroatisk rock som jag köpte i Zagreb på butiken "Croatia Records"; Hladno Pivo och "Razni - Rock na Kvadrat" - nej inte alls någon fullständig katastrof utan riktigt bra tidvis. Och fru Syd håller med!

Imorgon åker jag till Amsterdam och tar en sväng i "Red Light District". skojar lite, det blir bara flygplatsen tur och retur.

HVALA igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0